Inför 2010

2009 skulle blivit året som jag (äntligen) passerade 1000 hittade, men det är ju inte så viktigt med antal. Det är ju kvalitet och inte kvantitet som räknas! Nu har jag ett nytt mål med den tusende hittat-loggen: Den skall få ske på södra södra halvklotet. Jag skall spara denna milstolpe till vår resa till Sydafrika för att få det lite extra minnesvärt. Ler

För övrigt så tänker jag ägna den tid jag lägger på Geocaching åt att faktiskt gå ut och leta burkar. Nu när jag slipper att engagera mig i rollen som Moderator på Forumet eller som styrelsemedlem i föreningen så kanske det blir lite mer glädje med själva cachandet igen. Nöjet att hitta en gömma, och att träffa glada cachare IRL är mycket större än att försöka skapa positiv stämning på forum eller i föreningen. Det är inte uteslutet att jag kommer att engagera mig igen, men som det har varit så har det inte gett speciellt mycket tillbaka. Den positiva responsen från användare/cachare har trots allt gjort att det varit värt att fortsätta.

Happy Caching 2010 önskar jasy!

Kategorier: Geocachingbloggar | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.